02 oktober 2010

Pappa-Emelie dag




Idag har jag jobbat och Pelle och Emelie har roat sig :-)
Det var jippo på Munktellmuseet för dom som gillade tåg,flyplan,traktorer mm så dit åkte dom
och tillbringade några timmar. Verkar ha haft riktigt kul.
När jag kom hem sov dom tungt så jag tog mig en tur till Växtriket och shoppade loss :-)
Idag har Emelie även haft en busdag som många andra dagar.
Pelle tyckte det var ovanligt tyst från hennes rum. Då står hon och ritar på fönstret och runt om.
Hon har även ritat på sig själv. Händer , fötter och ben var " snygga" Även mattan fick sig en omgång....
Att leka med vattnet i köket älskar hon. Fylla på hälla ut, fylla på hälla ut.
Hon är inne i en " hjälpa till" period. Gärna städa och skura :-)
Ikväll kl. 20 ringde här på dörren. Emelie sprang naken till dörren och där utanför står min kusin och man från Vallentuna. Det var överraskande.
Det blev en liten pratstund och Emelie visade upp sin sprallsida :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar