12 oktober 2010

Kusin på besök


Dessa små guldklimpar är helt underbara. Emelie och hennes kusin Alice. I helgen var hon här med moster Ingela. Dom älskar verkligen varandra. Skrattar och tjoar hela tiden.
Nu har det gått 1 vecka utan hund och jag måste säga att det är vääääääldigt...... skönt
Emelie har inte frågat ngt mer ätt hon ibland säger att " Qippo är i molnen"
I fredags hade jag tjejmiddag här och lekte " Halv 8 hos mig" Dom var 6 stycken och jag fick 60 poäng :-)
Pelle och Emelie sov hos farmor och farfar och när dom skulle åka därifrån i lördags storgrät Emelie.
VILL STANNA HOS FARMOR" skrek hon.
Hon pratar lååånga meningar nu. Det är mkt " Kom o hjälp mig" eller " Jag VILL inte de"
I helgen ska hon och jag till Stockholm för jag ska gå på Lady`s night på globen och Emelie ska vara med mormor och Alice :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar