26 oktober 2010

Härlig hösteftermiddag med min linslus :-)



Skriver några rader trots att jag tycker lite synd om mig själv med bihåleinflammation :-(
men som tur var slutade jag tidigt idag i det vackra vädret. Emelie och jag tog oss en stund utanför huset och bara njöt i solen.
Att bli fotograferad av mamma är något som uppskattas väldigt och så fort jag tagot kortet låter det: Får ja se? Får ja se? Hon poserar gladerligen och när man ber henne skratta ser hon ut som på bilden högst upp hihi.
Emelie är så stor nu. Hon klarar det mesta själv ... ja de va väl kanske lite o ta i men hon VILL
göra allt själv.
Idag sa hon till Gunilla( dagmamman) när vi skulle gå hem : Du fölla mä?
Gunilla blev glad så i nästa vecka får hon komma hem till oss o fika :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar