17 oktober 2010

Mot Stockholm


Ännu en vecka har gått! I går åkte Emelie och jag till Stockholm. Jag skulle gå på "Ladies night" så vi åkte hem till Alice där mormor skulle sitta barnvakt åt bägge 2.
Ingela jobbade kväll så hon gick redan kl 1 så tjejerna och jag fick klara lördagsgodis köpandet själva. Det ska jag säga att det var inte lätt att hålla koll på 2 småttingar vad och hur mkt dom stoppade i påsarna. Emelie ville gääärna ta fulla skopor av allt och sen när jag skulle ta godispåsen ifrån henne så blev det ett härligt liv. Asfalten fick sig ett närgånget besök .....
Kl 4 kom mormor. Dom lekte och Emelie var som en skugga efter Alice.
Kl 6 gick jag och Emelie var inte det misnta bekymrad över det.
Jag hade en kul kväll. Först med restaurangbesök med Sanna ( som bjöd mig på Globen :-) Sandra o Nettan och sen några timmars diggande av skön musik :-)
Idag var vi ute i det underbara vädret i Bromma. Satt på en bänk och åt muffins o drack festis. Tänk va lite som kan vara så härligt!
Kl 12 åkte vi hem till pappsen som längtat efter oss!!
Vi vill ha läääängre helger tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar