14 oktober 2009

Snurrigt i huvudet....

Nu har ytterliggare en halv vecka gått. Av naturliga skäl blir det att bloggen glöms bort lite grann när det är 1000 andra saker att hålla reda på i huvudet men jag ska försöka hålla er uppdaterade ändå :-)
Måndag och Tisdag gick hyfsat på jobbet. Den "nya" tandvårdstaxan sätter griller i huvudet på mig
och känner tydligt att min hjärna har varit lite på sparlåga under det gångna året.
För att lära sig hundratals med sifferkombinationer och lagar och regler känns det ganska hopplöst men förhoppningsvis klarnar det så småningom....'
Emelie vågar ta för sig mer hos Dagmamman. Spexar,sjunger, dansar och skrattar så det känns skönt.
Idag har vi haft vår lediga dag. Kände mig krasslig i förmiddags så det var tur vi var hemma. Kunde slappa och gosa hela dagen så nu känns det bättre.
Nu är det bara att ta nya tag 3 dagar till sen blir söndag ledig :-)

2 kommentarer:

  1. Jobbar Du på lördagar ?
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Nä inte normalt men ibland ligger vi efter med kallelser och då får dom som vill jobba så jag skrev upp mig på 3 lördagar i rad....

    SvaraRadera