21 oktober 2009

Skön ledig onsdag

Idag är det onsdag och Emelies och min lediga dag :-)
Dagen började kl 06.20......Min lilla dam verkar bli piggare och piggare på mornarna..
Vi tog det lugnt fram till 9 då blev det bråttom. Vi skulle träffa Angela och Ellinor i parken halv 10. Innan vi ska gå lyckas hon få tag på ett halv fullt glas med vatten som hon häller på sina kläder och på golvet:-) jippi!
Väl i parken var det lek i 45 min. Grått och rått väder så vi beslutatde oss för att gå och fika istället.
Drack the och åt varma kanelbullar. Tjejerna satt still i 10 min sen var det spring i benen igen. Spring spring klättra klättra...
När vi kom hem var det dags för lunch. Pelle gjorde oss sällskap. Emelie tjuter av glädje när han kommer :-)
Kl 1 la jag Emelie i den varma sköna åkpåsen för nu skulle vi gå till vårdcentralen med mitt onda öra.
Hon somnade nästan bums i vagnen ( inte så konstigt kanske:-) och vaknade när vi kom fram.
Hon satt med stora ögon inne hos doktorn och tittade och pekade på allt.
Jag fick lite mediciner sen var det bara att promenera hem igen.
Idag hittade hon ett nytt kryp in. Handduks skåpet i badrummet var för tillfället tomt och DÄR var det kul att vara :-)
Ikväll somnade hon 19!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar