04 oktober 2009

Nu börjar steg 2 av föräldrarskapet!

Den här bilden säger mer än 1000 ord eller hur? :-) Typ. DU får inte vara på min stol. Där ska JAG vara...
På förmiddagen gjorde vi inte så mkt mer än att jag gjorde köttfärs sås av 2,5 kg köttfärs :-)
så på eftermiddagen hade vi besök av Angela, Tobias och Ellinor och gissa vad dom fick... Spagetti och köttfärs sås såklart hihi.
Vi hade som vanligt trevligt och tjejerna röjde runt också som vanligt :-)
Nu är kl 20.30 och Emelie har äntligen somnat. Svårsövd ikväll. Jag har förberett allt för imorgon då Emelie börjar hos dagmamman på riktigt och jag börjar jobba.....
Den här hemmatiden har varit underbar men hoppas naturligtvis att även framtiden ska bli härlig trots att vi inte umgås hela dagarna.
Definitivt bättre ekonomi och därmed också en gladare mamma :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar