17 oktober 2009

Durkslag är kul :-)







Imorse åkte jag och jobbade igen så Emelie och Pelle fick en dag för sig själva. Dom åkte till Tuna Park där Emelie fick åka karusell för första gången men INTE sista. Hon tyckte det var jättekul.
Dom var också på Mac Donalds där hon åt en halv hamburgare :-)
När jag kom hem kl 14 var huset tyst.. nästan. Snarkningar var det gott om.
La mig en stund och vilade jag med. Kl 15 var det full rulle igen. Emelie satte igång och leka med durkslaget. Mycket roligt man kan ha med ett sånt fast jag tror inte Qippo var lika förtjust fast det är ju Emelie som är "boss" så det vara bara för honom att finna sig i det hon gjorde :-)
SEn åkte vi till ICA där hon sprang loss ordentligt mellan hyllorna. Folk fick kasta sig intill väggarna när hon kom.
Idag fick hon sin första pinnglass. Trodde jag skulle få massa roliga kladdkort men hon åt glass som fina damen. Inget kladd här inte....Nam Nam var det så klart :-)
Bad med pappa och sen i säng.
Ikväll blev det kåldolmar:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar