22 augusti 2009

Mor och dotter

Ja här är vi nu mor och dotter :-) Detta dygn som varit är första gången vi har varit ifrån varandra....
Igår åkte jag till Stockholm för att gå på tjejmiddag hos Malin så Pelle och Emelie fick roa sig själva :-) Dom hade haft det bra och åkt mustang 2 gånger. När jag kom hem
hade dom legat och sovit i 3!!!! timmar.
Imorse längtade jag efter min lilla stumpa men det var samtidigt skönt att ligga och läsa tidningen i lugn och ro :-)
När jag kom hem tittade hon på mig som en främling. Kan bero på att jag för dagen införskaffat mig glasögon.....
Hon tar fler och fler steg och jagar Qippo mer och mer. Idag fick jag stänga in honom så han fick vara ifred.
Hon sätter sig väldigt gärna i hans vattenskål och hinken med hundmat har jag fått tejpa ihop...
Den dagen hon kan springa kommer mina kilon RASA :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar