12 augusti 2009

Borta bra men hemma bäst :-)


I förmiddags kom Emelie och jag hem ifrån Stockholm.
I förrgår var vi inne i stan hos optikern och provade ut glasögon åt mig. Emelies faster behövde också nya så vi slog 2 flugor och gjorde det tillsammans sen åkte vi hem till dom så Emelie fick träffa sin kusin Alice. Hon ville mata Emelie hela tiden och hon gapade snällt hehe
Det blev många pussar och kramar.
På kvällen åkte vi till mormor och morfar där vi sov över. Min stumpa ville INTE sova så det blev en sen kväll . 22.30 somnade hon....
Igår åkte vi till Sanna och Tindra. Kicki och Lena kom också dit så vi tog en promenad och åt på restaurang. Emelie sov hela tiden så lunchen var super :-)
Sen blev det lek för hela slanten. Tindra ( 11 mån) vill klappa och pussa på Emelie hela tiden medans Emelie har ett svalt gensvar.....:-)
Igårkväll fick mormor natta Emelie och det gick jättebra. Får klä ut mig till henne tror jag bestämt...
Idag har vi tagit det lugnt. Varit på Pelles jobb och ätit lunch och ikväll badade dom och det var behövligt.
Emelie vill klättra på precis allt nu och tar fortfarande bara max 2 steg när hon går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar