24 augusti 2009

Karius o Baktus vill vi inte ha i munnen men gärna boken :-)

07.00 väckte Emelie mig så då var det mat,promenad och sen gick vi ut på gräsmattan och gåtränade. Vi blev bjudna på fika hos grannen Vanja med barnen Saga och Smilla. Emelie lekte i deras sandlåda men sen ville hon bara gå o gå :-)
Efter lunch var det dags att åka till tandhygienisten där vi skulle få tandvårdsinformation för Emelie.
Det var många frågor vi fick och jag svarade rätt på alla :-) Ingen saft, tandborstning EFTER vällingen,inget godis,inget småätande.. Besöket var klart på 10 min men nu har vi varit där iallafall. Emelie var lite misstänksam och tyckte det nog var roligast bland leksakerna i väntrummet :-)
Idag har jag köpt 11 barnböcker på tradera för 9 kr...... bara frakten som var dyr hehe.
Nu kan Emelie gå flera meter och när Qippo ylar så ylar hon också.
Idag åkte Pelle till Göteborg och kommer hem imorgon så inatt får Qippo skydda oss...

1 kommentar:

  1. Jag har oxå haft info för småttingar idag. Men ingen så välskött som Emelie Fortsätt så....
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera