09 september 2009

Tungan rätt i mun


Igår var jag och hälsade på mitt nya jobb. Kände mig rätt mossig i huvudet efter att ha varit hemma i över 1 år. Mkt nytt har hänt inom tandvården så det blir verkligen något att bita i !!!
Idag har vi varit på Öppna förskolan inne i stan. Det var många barn och vuxna så Emelie stod vid mina ben i 10 min SEN satte hon fart. Hittade allt vad vagnar heter och allt som fanns att klättra på. Hon tyckte det var riktigt skoj.
Det var en sång stund och då satte hon sig mitt i ringen och glodde hihi.
När Pelle kom hem åkte vi och köpte Thaimat och där sprang Emelie också omkring.
Idag har hon haft Qippo som kudde ett flertal gånger. Måste hinna med att ta fram kameran för det ser för sött ut :-)
Ikväll blev det bad och sen tjo tjim och skratt med pappa innan han nattade henne och jag tog en långpromenad med Qippo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar