24 september 2009

Golfbollar KUL


Det här är Emelie favoritplats och speciellt en dag som denna när det regnar. Vatten verkar roa henne i alla former :-)
Idag var det 4:e dagen hos dagmamman. Igår lämnade jag henne där kl 9 och dom gick till skogen och "sprang" TROLLELOPPET" Emelie fick medalj och nummerlapp på maggen.
Dom kom tillbaka kl 11 då jag på långt håll såg en liten älskling ligga och sova i vagnen när dom kom gåendes. Det hade gått jättebra.
Idag lämnade jag henne också kl 9 då dom skulle på teater. Även idag gick det bra och Emelie var på ett strålande humör när jag hämtade henne.
Hon somnade kl 14 och då gick jag ut och skottade jord för nu har 2 ton kommit som ska ut i min rabatt. Tungt för mina stackars muskler....
Emelie kan fortfarande inte säga fler ord än mamma och pappa men hon sjunger och övar dagarna i ända:-)
Idag har hon och Qippo lekt med golfbollar. Dom gillar dom lika mkt bägge 2 så det är roligt att se när dom kastar bollarna till varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar