28 september 2009

Jag fick OK stämpel hos tandhygienisten :-)

Dagen började med sovmorgon. Vaknade 8 av något men inte av Emelie. Gick in till henne och där låg hon och sken upp som en sol. Totalt utvilad:-)
Kl 9 var vi hos dagmamman. Mötte dom på gatan för dom skulle gå till parken. Som tur var hade jag lagt ner regnkläder för i sandlådan var det säkert blött efter nattens regn.
Vinkade hej då och åkte hem till fortsatt skottning och plantering. Min kropp började lite smått protestera.
Kl 11 åkte jag till mitt nya jobb fast som patient. Hade bokat tid till hygienisten och det visade sig att jag skött mig väl. Inga hål och ingen tandsten :-))))
Sen tillbaka till dagmamman . Dom satt och åt lunch när jag kom och Emelie var inne på sin andra portion....
Efter vilan hemma åkte vi till Pelles jobb och Emelie röjde runt en stund. Kasta bollar är favoriten
nu och naturligtvis "titt ut" Det verkar aldrig bli tråkigt :-)
Middagen blev kassler och broccoligratång. Det tyckte hon var smaskens.
Nu är hon en liten människa och ingen bebis längre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar