09 oktober 2011

Superhjälte till mamma :-)


Än så länge tycker emelie att det är väldigt kul att ha en "superhjälte" Fluortant" till mamma. Vi får väl se hur det låter om 10 år :-)
Så här ser jag iallafall ut några dagar i veckan. På den nedre bilden försöker jag ringa en tandläkare från deras fötter. MKT uppskattat :-) Barnen jagar mig på jobbet om dom har haft besök av denna figur och skriker. " Där äääär hon" Suuuperhjäääälten"
Va gör man inte för att bli kändis;-)
Om några veckor blir det TV sändning så nu är en RIKTIG superdräkt beställd :-)
Vi har just kommit hem från en shoppingtur. Vi kom hem med en ny telefon till mig som ska ta fantastiska bilder så snart kommer jag lägga upp bilder på " Ett foto om dagen"
Nu är hösten här på riktigt. Det firade vi imorse med att tända första brasan i kaminen!
Emelie är en riktig pratkvarn. Imorse berättade hon flera sagor för oss så nu är det omvända roller.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar