23 oktober 2011

Släkthelg :-)


En proppfull arbetsvecka fylld av tv inspelning, lördagsarbete med öppet hus, fluorsköljning och superhjälte är snart slut.
Igår kom Emelies mormor och faster hit och fikade. Emelie blrv som vanligt bortskämd med presenter. :-) Mormor sov över och idag åkte vi till farmor och födelsedagsbarnet farfar och fick en härlig söndags stek. Emelie hade med sig sin jamande leksakskatt som Molly blev väldigt intresserad av därav blicken :-)
Min prinsessa tycker det är mkt kul att vara med mig i köket och röra i skålarna. Det har både blivit morotskaka i helgen och där var det naturligtvis hon som slicka skålen även om jag fick i mig lite jag oxå.
Middagen idag var "Lufsa" Som rårakor fast i långpanna. Fick det på en av skolorna i förra veckan och tyckte det var munsit och det var lika gott ikväll. T.o.m Emelie åt :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar