10 juni 2011

Födelsedagar var bättre när man va liten!!!

Ojojoj vilken varm dag! Förmiddagen tillbringade vi på varsitt håll. Jag på jobbet där vi hade undersökningar var tionde minut.
Igår fick mina arbetskamrater mina bullar och dom var uppskattade. Höll en bullbaksredovisning för alla så nu hoppas jag att vi får se mer bullar på jobbet .-)
Pelle slet på sitt jobb och Emelie var i parken med dagmamman.
Jag hämtade henne halv 1 och tyckte hon kändes varm och det hade jag sååå rätt i. När vi kom hem var tempen 40 grader.
Jahapp, de va den romantiska födelsedagsrestaurangbesöket de...
MEN det gjorde ingenting. Pelle lagade god middag och Emelie tyckte nog det var skönt att sova hemma när hon är sjuk. Skulle annars ha sovit hos farmor och farfar.
Efter middagen började Pelle snickra på övervåningen . Kanske dags efter att ha bott här i 5!!! år
Emelie var med upp och visste exakt var hennes rum skulle vara.
Hon hittade även en trägunghäst: Vet du vad den här hästen heter? sa hon . Den heter Friiiida!
Jag fick den stora äran att tvätta fönstrena. Mängder med flugbajs. BJÄK som Emelie skulle sagt.
Pelle såg även mushål! Då fick jag bråttom ner!
Nu höll jag på att glömma en sak. Har ju fått roooosor idag. Puss pelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar