16 juni 2011

Dag med dagmammorna



Idag har jag varit med dagmammorna och alla barnen på parken Zoo.
Vi startade kl 9.30 med en promenad dit.
Sen skulle vi lyssna och sjunga med några spelmän som skulle vara roligt för barn men Emelie uppskattade inte riktigt det hela.
Att gå fram på scen och göra olika djur var otänkbart för henne. Rutschkanorna lockade mer så efter halva tiden gick vi dit.
God lunch fick vi och sen var det lek i massor. Några djur hanns med att se men så fort vi kom till lejonen då var det "läskit"
Måste ju även visa ett bildbevis attt även jag är flitig och att stå på en stege så högt upp är modigt av mig :-).
Nu ska jag gå in och plocka av Emelie hennes solglasögon,dansklänning och pärlskor som hon vill sova i....tror inte jag väcker henne för ikväll ar hon TRÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar