16 maj 2011

Fotosnille! De e jag de :-)




Efter en kvällspromenad med hunden blev det dessa kort. Man kan ju inte tro att det bara är 16 maj.
I helgen har Emelie och jag varit till Stockholm.
Jag var på tjejmiddag i fredags hos Lotta och Emelie roade sig hos mormor och morfar.
Hon pratar JÄTTEmkt( Emelie alltså :-)) Igår i bilen sa Pelle: Kan du inte vara tyst en liten stund iallafall. Det blev tyst i 10 sekunder sen sa Emelie med bestämd röst:
MAN FÅR PRATA!!!
Alla män oavsätt ålder heter " GUBBAR" En kompis till Pelle kom hit igår med sin Veteranbil.
Emelie sa : Vilken konstig gubbe! En sån bil vill jag INTE ha! :-)
I lördags åkte vi till Sanna m fam.
Emelie och Tindra lekte och lekte. Hade det jättekul. När vi skulle åka ropar Tindra:
Emelieeee- Jag ääälskar dig!! hehe

1 kommentar:

  1. Vilka små härliga historier :) Emeliee- Jag älskar dig var ju för sött :D
    Jättefina foton! Längtar efter en liten trädgård.

    SvaraRadera