28 december 2010

Baktjejen



Har man jullov så har man :-))
Igår var vi och badade på Vattenpalatset. Härligt sköna varma bassänger. Emelie hoppade från kanten och åkte rutschkana hela tiden. När vi kom hem somnade både Pelle och Emelie av ren utmattning...
Hon är en riktig gosunge nu! Idag har hon kramats och pussats och sagt " Mamma- jag älskar dig oxå"
Imorse hade hon feber tyvärr så det blev en lugn dag. Lite kladdkakebak blev det ändå och smeten är ju naturligtvis godast :-)
Idag var jag på stan och kollade in REA:an
När jag kom hem ger jag först Pelle en sak sen säger Emelie med sorg i rösten.
" MEN JAG DÅ?? Jag vill oxå ha present!!!!
Naturligtvis hade jag köpt lite kläder åt henne b.l.a Hallo Kitty tröjan på bilden. Den åkte på bums.
Den där Hallo Kitty har ngt magiskt över sig. Alla ungar gillar ju denna figur.
Imorrn kommer Gunilla ( dagmamman) på lunch. Ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar