21 juli 2010

Dumma getingar

Smultron i massor har vi till Emelies glädje. Jag plockar och hon äter :-)
Dagen har gått i getingarnas tecken. Vi har 2 stora getingbon som Anticimex kommer och utrotar på fredag men det blev inte vi gladare av idag.
Det börjar med att jag sätter mig på en geting och blev stungen på låret. AJAJAJ
Sen på eftermiddagen skulle Emelie tydligen pilla på en geting och blev stungen i fingret. AJAJAJ
Som tur var efter kallt vatten,Xylocainsalva och hydrokortisonsalva gick svullnaden ner på henne men inte på mig. Nu har jag ett ÄNNU tjockare lår än innan SUCK....
Dagen har för övrigt varit bra. Åkte till MIO möbler och handlade upp 1 presentkort. Det blev mkt saker till Emelie. Sängkläder,lampa,spargris,spegel och kaffekoppar till oss :-)
Sen blev det lunch på Tuna Park. Värmen har varit hög idag så efter det åkte Emelie och jag o badade.
Kl är nu 22.30 och Emelie har precis somnat...... Nattugglor är vi allihopa allihopa allihopa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar