28 mars 2010

Spynytt!


Vet knappt om jag vågar skriva det här nu för om någon stackare ligger i magsjuka nu som jag träffat dom senaste dagarna kommer den personen strypa mig.....
I torsdagskväll var jag på restaurang med mitt jobb. Fick ett kuligt sms av Pelle där det stod:
"Stackars barn, spytt ner hela sängen...."
Ilade hem och tillbringade den större delen av natten med att torka spyor.
På fredagen var det bara att stanna hemma. Vi delade på dagen så jag kunde ta min Jour på jobbet.
Emelie sov större delen av dagen.
Tidig morgon mot lördagen var det min tur.... INTE KUL. Kortvarigt men intensivt...
Lördag förmiddag var det Pelles tur.... INTE KUL där heller.
Så gårdagen vill vi helst glömma!!!
Matlusten är även idag bristfällig men som tur är börjar Emelie äta llliiiiiiite grann men har hemsk diaree BLÄÄÄ.
Nog om skitpratet!
Igår flyttade våra nya grannar in. Kunde inget annat än o stå o glo i fönstret. Vi får ta hälsningscermonien en annan ´dag.
Nä nus måste jag vila med resten av familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar