01 mars 2010

SLUUUUUTA SNÖÖÖÖÖÖA!!!!

Som om vi inte har tillräckligt med snö...................
Idag har det varit snöstorm hela dagen. När jag skulle hem från jobbet fick jag sopa av ca 4 dm snö från bilen. På en oplogad parkering slirar jag ut på gatan.
På oplogade gator med DJUPA spår så lyckas jag efter mkt om och men att ta mig hem men det var på snöret.
Många bilar som låg i dikena men med min körskickligtet ;-) så slapp jag snövallen och diket.
Jag är VÄLDIGT less på detta nu.
Jag undrar lite vart allt vatten ska ta vägen när det smälter någon gång???
Håller på att planera semesterdagar i sommar. Känns låååååååååångt fram
Emelie är nu helt frisk. Har varit glad och belåten hela dagen. Hon har varit på Pelles jobb som vanligt 1 timme efter dagmamman och lekt med farmor.
Rutinen på jobbet är. Sitta vid farmor skrivbord. Räkna på räknemaskinen. Rita. Trycka på alla knappar på skrivaren och få varm choklad... :-)
( 3 timmar senare) Måste bara tillägga att kl. nu är 22.00 och jag har just varit ute och skottat efter att plogbilen varit här och röjt. Ganska nöjd med mig själv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar