19 februari 2010

Piggelinbarn

Fredag eftermiddag. Hämtade Emelie vid halv 1 i hopp om att hon inte hunnit somna hos dagmamman så hon kunde sova hemma istället.
Vi skyndar oss hem men någonting måste ha hänt i denna lilla människas utveckling för hon vill inte sova. Nu är kl snart halv 3 och vi gör ytterligare ett försök till sömn men det är protester från hennes rum.... Hmmm. Är det redan dags för att inte sova på dagarna????
Veckan har varit bra. Inte tränat som jag planerat att jag skulle göra men i helgen ska det bli av men lite träning kommer jag få NÄR hon somnat för det har kommit MÄNGDER med snö igen så min bil kommer inte upp på garageuppfarten. Måste skotta....
Tycker faktiskt att det får räcka nu! Med snö alltså.
Imorgonkväll ska Pelle och jag ut och äta så farmor och farfar ska vara barnvakt. Det var flera år sen sist.....
Qippo är just nu på djursjukhuset :-( Har en stor svullnad vid benet och haltar massor.
Han är en gammal vovve nu :-( 9 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar