25 mars 2009

Krigsmålning...

Ja ni ser rätt! Emelie har målat sig....Hon fick tag i en röd kritpenna och vips blev det denna målning :-) Ska nog ge henne ett riktigt läppglans...
Imorse hade Emelie lite feber.Berodde förmodligen på vaccinationen igår.
Kl 9 tog vi bussen till S.t Eskilskyrkan där det var dags för barnrytmik igen.Det var många barn där idag så det var liv i luckan.
Jag hade tagit med en ny maträtt som det vara minimala bitar i men den spottatdes ut så det flög mat hehe. Det ska vara slläääät pure :-)
När sången var slut somnade Emelie direkt i vagnen så jag bestlutade mig för att promenera hem.
Det tog 45 min i sakta mak.
Sen var Emelie hungrig och det var GRÖT hon ville ha. Hon sa mmmmmmmmmmm vid varje tugga. När hon är klar sträcker hon upp armarna och vill att jag ska lyfta upp henne. Ser så himla sött ut:-)
Tror hon haft lite magknip idag för ikväll bajsade hon maaaasor och sen satt hon bara och skrattade :-)
Somnade lätt kl 8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar