23 mars 2009

Föräldrargruppsfika

Idag var några i föräldrargruppen här på fika. Det var barnen Svante,Nikita och Vidar.Det var kul att se hur alla hade utvecklats. Vi bestämde att detta måste vi fortsätta med.
Emelie tyckte det var kul så länge jag inte gick för långt bort för då blev det lite läskigt :-)
Nu har henns dubbelhaka kommit tillbaka efter förkylningen som ni ser. Imorgon ska hon vägas. Ska bli intressant och se vad den visar.
När Pelle kom hem åkte vi till ELON för att köpa dammsugarpåsar. Tänkte en extra gång innan vi åkte så inga soppåsar stod framme.....När vi kom hem var golvet rent men INTE soffan.
Där hade han hoppat upp och spytt. DÅ ville jag sälja honom på blocket....
Ikväll badade Emelie och jag för en gångs skull. Det är så mysigt och hon är en riktig vilde i badet.
Strax innan 8 somnade hon. Ingen välling ville hon ha utan somnade vid bröstet istället

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag måste verkligen se till att Maria läser den här bloggen! Jag behöver samla på mig fler goda anledningar till att inte skaffa hund. ;)

    SvaraRadera