13 november 2011

Söndagsgäster på fars dag


Ytterliggare en novembervecka har gått. Mörkret påverkar oss naturligtvis men jag tycker ändå att det går ovanligt bra. Varit hostigt och snorigt här hemma men i veckan har vi hållit oss på benen.
Idag hade vi lunchgäster. Det var Ellinor, Carolina ,Anniela och Tobbe som kom hit på fisksoppa och denna chokladbomb :-)
Emelie har fortfarande en blyghet som sitter i ca 1 timme när det kommer folk , sen är det full rulle :-)
Jättetrevligt hade vi!
Innan besöket frågade jag Pelle om han tyckte om musslor. När han sa nej säger Emelie- men jag tycker om Musse. Jag säger: MUSSLOR sa jag jag,inte Musse.
Emelie säger- Nääääää men jag säger MUSSE!!! :-)
Eftermiddagen blev lugn. Lite sliten är man efter 6 dagars arb.vecka men det är bara påèt igen :-)

4 kommentarer:

  1. Gud va jag är avis på att Du har Emelie!!
    Min tös är sedan 2 månader volontär i Ghana och jag längtar efter henne så mamma hjärtat spricker.
    Kommer Du till Stockholm någongång vill jag gärna gå armkrok med Dig och ta en fika?
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Det är Agneta som skriver

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Agneta!
    Jag vill oxå gå armkrok med dig och fika!
    Boka in nått i början på nästa år kanske??

    SvaraRadera