06 mars 2011

Dansflicka


En vecka som har gjort att våren kommit närmare med stormsteg! Soligt var och varannan dag även om jag själv inte sett så mkt av det.
I tisdags efter jobbet åkte Emelie och jag tillbaka till mitt jobb för då var det försäljning av inredningsprylar.
Passade på att visa henne "mitt" rum och frågade om hon ville provsitta stolen.
Fick en blick som sa mer än tusen ord. NEJ var svaret. Ska bli intressant den dagen hon ska till tandläkaren hehe.
I veckan har oxå Emelie varit på ZOO med dagmamman. Herr Nilsson hade hon minsann träffat
och en STOOOOOOr sköldpadda :-)
Igår lördag jobbade jag så då var Pelle och Emelie på badhuset men jag fick berättat ALLT av henne så det känns som om jag var med. " Mamma" jag hoppade från kanten,jag simmade och åkte i stoooora russkannan (= lilla bebisruschkanan :-)
På bilderna har hon "dansklänningen på sig. Så fort den åker på så säger hon- Sätt på musiken!
Hon tittar på mig med den blicken_ Mamma ,vill du dansa med mig? VEM kan tacka nej? hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar