05 juni 2010








Idag var det dags att fira 40-åringen (jag)
41 gäster väntades kl 12 så det var bara att sätta igång med sysslorna kl 06.30.....
Det var MKT att förbereda så både Pelle och mor min tyckte nog att jag var lite jobbig när jag styrde och ställde.
Kl 11.55 var all mat klar. Grillmästaren (Pelle) stod på plats och gästerna droppade in.
Med 15 barn bland gästerna så var aktiviteten igång snabbt!
Maten blev lyckad. Den bestod av helgrillad fläskfile med honungs-vinägrettpotatissallad.
Bullgursallad och massa såser.
Till kaffet var det naturligtvis jordgubbstårta.
Fiskdamm med godis, badring och självklart en tandborste :-)
Fick massa fina presenter!
En härlig dag har det varit. Varmt och soligt men nu är jag TRÖTT. Tur man inte fyller 40 varje dag :-)
Kl är 21 och nu väntar sängen. God natt
Tack alla inblandade för denna dag!



1 kommentar:

  1. GRATTTIIIISSSS!!!!!! på 40 årsdagen min vän kram
    Agneta

    SvaraRadera