22 november 2009

Fröken bus!


Den här helgen har gått väldigt fort. Igår åkte jag själv till Stockholm för att gå på min barndomskamrats Cissis 40-års-fest. Det var en kul fest men frammåt halv 12 tappade jag rösten så då tackade jag för mig och åkte till mina föräldrar för att sova och få tillbaka rösten :-)
Fick en sovmorgon till kl 9 och åkte sen hemåt.
Hemma var det full rulle. Emelie hade väl knappast märkt att jag var borta.
Hon är ett riktigt busfrö. Klättrar och klänger på ALLT inkl. Qippo! Hon blir rasande om hon inte får som hon vill.
Dagens bus : Klättra in i diskmaskinen, Kasta ut allt från nedersta hyllan i skafferiet, Kleta in hela ansiktet med ett ballerinakex. Kasta pannkaka runt hela golvet.. Ja listan kan bli lång hihi
Hon och Pelle badade en lång stund ikväll. Skönt för då vet man var man har dom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar