18 februari 2009

Tuffing

Emelies nya mössa o glasögon. Är hon inte tuff så säg :-)
Idag ligger Pelle i soffan och är sjuk. Så för att slippa alla - Annnaaaa-Leeenna tog vi oss en tur till stan idag me hihi.
Jag handlade precis allt han vill ha. Club bagel från KAKA,Bakelse,tidning,o TREO så han var nöjd när vi kom hem och kännde sig redan bättre :-)
Emelie är lite hård i maggen så nu är det katrinplommon pure som gäller som dessert.
Hon älskar det fullkomligt.
Nu börjar ryggen bli stadigare och stadigare så nu kan hon sitta själv i mitt knä.På golvet är det lite svårare men snart så.....
Hon somnade prick 7. HOPPAS det börjar bli en rutin!!
Tacos till middag.

1 kommentar:

  1. GU va go hon är tuffing tjejen!! Hoppas att Du njuter- jag skriver rätt ofta men ibland funkar det ej att skicka trots att jag gör som Du säger.
    Allt väl med mig renoverar övervåning nu när Ida flyttat kul men lite pyssligt. Om Du kommer till Sthlm hör av Dig så vi kan ta en fika
    kram
    Agneta

    SvaraRadera