19 januari 2009

En ny vecka har börjat. Sovit gott inatt :-) Just ringt och bokat en Första hjälpen kurs för barn som Röda korset har.Gratis är den också. Vi i föräldrargruppen ska gå den och även några pappor hoppas jag :-)
Tjuvåt en semla häromdan.Emelie såg bra sugen ut och den va GOD kan jag säga.Den slog nästan mina hemmagjorda.....
Idag ska vi in till stan och äta lunch med Anniela o Ellinor.Ska bli kul.
Emelie sover nu och jag ska passa på o vika tvätt:-)

Det blidde kinamat idag på dan.Gjorde oxå en liten shoppingtur till Village.
Hann oxå med o backa in i en postbil på parkeringen. VARFÖR ska postbilen stå PRECIS bakom mig......Dom ska dela ut post inte hänga efter mig ;-)
Kl. är nu halv 8 och Emelie har just somnat.
Idag har hon fått broccolipure för första gången som hon faktiskt svalde med rätt god aptit.

1 kommentar:

  1. Hej på er! Åh vad roligt att du har börjat skriva en blogg. Jag kommer att följa den och förmodligen skicka någon hälsning då och då. Hoppas er jul och nyårs helg har varit bra. Min va det iaf. Men det var inte roligt att behöva åka hem från Thailand efter 4 veckor för att jobba. :o( Nu är det bara att slita på igen och spara pengar till nästa resa.
    Ha det bra så länge. Kram Åsa

    SvaraRadera